Bestil tid i Borgerservice og Ydelse

Der er åbent i Borgerservice og Ydelse, hvis man har bestilt tid.

Når du kommer, skal du scanne dit sundhedskort på ankomststanderen og tage plads i venteområdet.

Der kan forekomme ventetid selvom du har bestilt tid.

Bestil tid i Borgerservice

 

Bestil tid i Ydelse

 

Den Digitale Hotline kan hjælpe med digitale selvbetjeningsløsninger  og svare på generelle spørgsmål.  

Mandag   kl: 08:00 - 20:00
Tirsdag   kl: 08:00 - 20:00
Onsdag   kl: 08:00 - 20:00
Torsdag   kl: 08:00 - 20:00
Fredag   kl: 08:00 - 16:00
Lørdag   Lukket
Søndag   kl: 16:00 - 20:00

Borgerservice tilbyder hjælp til digital selv- og medbetjening hver mandag fra kl. 10.00-12.00 i:

Midtpunktet Thyholm
Rughavevej 5, Hvidbjerg
7790 Thyholm

I Borgerservice på Thyholm kan du få hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger. Det kan eksempelvis være ansøgninger om helbredstillæg, boligsikring, pension, skatteforhold, feriepenge, hjælp til forsørgelse og meget mere.

Hvis du skal have hjælp til bestilling af nyt pas, kørekort, identitetskort eller MitID henviser vi til Borgerservice i Struer.

Da vi har andre borgere, der også benytter sig af vores tilstedeværelse, vi vil gerne undgå at du går forgæves. Du kan derfor ikke møde op uden en forudbestilt tid. Vi kan nemlig ikke garantere at vi har tid til at hjælpe dig grundet ekspedition af andre borgere.

For at vi kan give dig den bedst mulige hjælp og guide dig til den rette ekspedition skal du ringe og bestille en tid på vores telefon 96 84 84 93. Dette gælder kun for ekspeditioner i Midtpunktet Thyholm.

Ønsker du at møde i vores ekspeditioner i Borgerservice Smedegade eller Borgerservice Velfærdshuset, kan du bestille tid her på hjemmesiden.

Vi gør opmærksom på, at Borgerservice på Thyholm påvirkes af Midtpunktets åbningstider. Det betyder at der er lukket i vores Borgerservice, når Midtpunktet holder lukket. Dette gælder også for ferier og helligdage.  

   

Har du spørgsmål, så kontakt