Når vi behandler dine oplysninger, har vi stort fokus på, at oplysningerne behandles sikkert og ikke kommer til kendskab for uvedkommende.
Sådan behandler vi dine personoplysninger

Se, hvordan kommunen indhenter, opbevarer og behandler persondata
Derfor har vi brug for informationer om dig
For at vi som kommune kan hjælpe dig på bedst mulig måde, så vi kan levere vores kommunale services og ydelser har vi brug for informationer. Det gælder informationer om både borgere, foreninger, virksomheder, ansatte og samarbejdspartnere.
Hvis du har spørgsmål til vores håndtering af dine persondata, er du velkommen til at kontakte vores databeskyttelsesrådgiver. Du kan også kontakte databeskyttelsesrådgiveren, hvis du har en mistanke om, at kommunen har lækket persondata eller på anden måde krænket fortroligheden i håndteringen af dine eller andre personers data.
Hvilke rettigheder har du?
Hvilke oplysninger henter vi om dig?
Hvor længe gemmer vi dine oplysninger?
Hvordan håndterer vi dine data i selvbetjeningsløsninger?
Hvilke opgaver har databeskyttelsesrådgiveren?
Hvad kan databeskyttelsesrådgiveren ikke hjælpe med?
Hvem kan du klage til?
Se de enkelte centres og afdelingers behandling af persondata:
- Borgerservice
- Børn & Familie
- Børn & Unge, Skoler & Dagtilbud
- Handicap, Social og Psykiatri - Botilbud
- Handicap, Social og Psykiatri - Hjemmevejledning
- Handicap, Social og Psykiatri - Integration
- Handicap, Social og Psykiatri - Mestring & Forebyggelse
- Handicap, Social og Psykiatri - Unge & Voksenrådgivning
- IT & Digitalisering
- Jobcenter
- Kommunikation & Erhverv
- Kultur
- Løn & Personale
- Plan & Miljø
- Sekretariat, Indkøb & Jura
- Sundhed & Omsorg
- Tandplejen Nordvestjylland
- Teknisk drift & anlæg
- Ydelse
- Økonomi