Struer Kvitter er forløbet for dig, der ønsker at blive fri for snus, damp, nikotin og/eller røg. På holdet møder du ingen løftede pegefingre, men får i stedet masser af god energi, værktøjer og vejledninger til at kvitte dit forbrug.
Vi starter onsdag d. 2. september 2026 og mødes i alt 7 onsdage kl. 16.30-18.30 i Aktivitetscenter Struer på Skolegade 5A.
Til mødegangene vil der være både fælles oplæg samt aktiviteter i mindre grupper. Det er dygtige vejledere fra SundhedscenterStruer, der står for undervisningen.
Tilmeld dig allerede nu
Lyder forløbet som noget for dig? Så kan du tilmelde dig allerede i dag herunder:
Læs mere om forløbet og tilmeld dig her
Der er plads til max 40 deltagere på holdet, og tilmeldingen foregår efter først-til-mølle princippet. Der er tilmeldingsfrist mandag d. 24. august.
Forløbet er for borgere i Struer Kommune.
